Monday, June 25, 2018

Torta od likera sa jajima

















TORTA OD LIKERA SA JAJIMA : 6 belanaca , prstohvat soli , 100 gr. butera-margarina , 100gr. secera , 1 pakovanje vanilin secer , 6 zumanaca , 2 kasike ruma, 200 gr. lesnika ( oraha ) 100 gr. cokolade za kuvanje (nozem izmrviti) , 2 kasicice praska za pecivo . FIL : pola litra slaga , 2 pakovanja ucvrscivac za slag , 1 kasika secera , 1 vanilin secer , 80 mil. likera od jaja ( moze koji vi volite ) ........ KORA : Belance sa malo soli u cvrsti sneg umutiti. Buter-margarin penasto umutiti, malo po malo dodavati vanilin secer pomesan sa secerom i zumanca , sve zajedno umutiti u jednu masu . Dodati masi rum , lesnike (orahe ) cokoladu i prasak za pecivo pomesan sa brasnom . Na kraju pazljivo dodati belance kasiku po kasiku i sa varjacom sve dobro sjediniti. Masu u podmazan okruglu tepsiju ili kalup 24cmm sipati i na tem. 180°C 40-45 min. peci. Koru ostaviti da se dobro ohladi . Fil : Slag sa ucvrscivacem umutiti u cvrstu masu dodati secer i vanilin secer . Tortu premazati sa slagom i ivice sa spricom izvuci da bi mogli liker preko da prelijete . Ja sam koru na pola prerezala i u fil sam maskarpone ubacila , pola od navedenog likera ubacila sam u fil a pola preko . Fil sam podelila jednu koru malo fila drugu koru premazala tortu i liker ostatak sipala ...

No comments:

Post a Comment