Sunday, June 24, 2018

Cheesecake raffaelo
















CHEESECAKE RAFFAELLO

Potrebno je:
-za bazu,
250 gr biskvita samlevenih,
100 gr otopljenog butera.
-za kremu,
250 ml pavlake,
250 gr sira Mascarpone,
100 gr otopljene bele cokolade,
30 gr mlevenih badema,( kupila sam blansirane bademe)
2 kasike kokosovog brasna,
8 gr zelatina,
125 gr secera,
2 kasike toplog mleka.
-za dekoraciju, kokosovo brasno, ( Raffaello kuglice) Ja sam napravila u obliku uskrsnjih jaja ukrase .
Priprema
pomesati izmrvljeni biskvit i otopljeni buter i obloziti dno, dobro pritisnuti i staviti u frizider.
zelatin potopiti u hladnu vosu da nabubri. umutiti pavlaku, dodati maskarpone i sve ostale sastojke i na kraju zelatin otopljen u toplom mleku. sve lagano sjediniti i prekriti bazu od biskvita. posuti kokosovim brasnom i ukrasiti Rafaelo-kuglicama.(ja sam ih kupila ) Drzati u frizideru bar 4 sata pre sluzenja.

No comments:

Post a Comment