Sunday, June 24, 2018

Bryo i lako... snicle u luku











BRZO I LAKO - ŠNICLE U LUKU

Danas, jedan sasvim običan, ali, jedan od ručkova koje lično obožavam.

Koristim se prilikom i da vam pokažem Tiganj koji sam donela iz Beča gde sam za Novu godinu bila šest dana u gostima kod drugarice koja je tamo udata.

Kući sam se vratila da Badnji Dan i Božič provedem sa porodicom.

I dok neko kupuje parfeme, garderobu, suvenire...ja eto, tiganje. 😀

Tiganj sam čim sam stigla, slikala na kompjuter stolu i skoro svi su mi se smejali! 😀

Mislim da vi, koji volite praktične kuhinjse posude, koji volite kao i ja da kuvate, sigurno nećete da se smejete!

Uostalom, svako je po malo lud na svoj način! 😀

Često pravim ove Šnicle, posebno ako je meso čista krtina /but, tačnije njegovi delovi šolili ruža/ i nema masnoće, pa u saftu budu baš sočne.
Nisu klasične Lovačke, ali, veoma ukusne.

Više volim da ih serviram uz Krompir pire, ali, mrzelo me je da ljuštim krompir!
"Barila" debeli Rezanci su me spasli! 😀

Za ovo recept ne treba, to ste bezbroj puta pravili i svi znate. 🙂

P r i j a t n o! ❤

No comments:

Post a Comment