Monday, June 25, 2018

Torta sa jagodama








Torta sa jagodama Kora : 250-300 gr. Keksa 150 gr. margarina Aroma vanile ili ruma Fil : 500gr mascarpone - (sir) 200 ml. jogurta 400 gr. Jagoda 150 gr. secera Zelatin 20 gr. 100 gr.bijele cokolade ( sad nisam ubacila mrzelo me da idem da kupim) Preliv : 200 gr jagoda 100 ml. vode ili sok od jagoda 3 - 4 kasike secera Zelatin 20 gr . Keks se izmrvi i sjedini sa otopljeni margarinom ( ja sam malo vanile ubacila nisam imala ruma ) Kalup obloziti sa papirom za pecenje ( da se ne lepi i lakse se odvoji ) Sipati keks pomesan sa margarinom u kaluop I poravnati . Ostaviti u frizider da se stegne . U ciniju umutiti mascarpone pa dodati jogurt i zajedno sjediniti ( ja sam malo jogurta odvojila i zagrejala da mi se zelatin otopi ) dodati secer i opet mutiti , na kraju dodati rastopljen zelatin. Jagode iseci na pola i obloziti ivice kalupa ostatak iseci na kockice i ubaciti u fil Izmesati i sipati u kalup. Vratiti kalup u frizider da se stegne . U serpi sipati vodu ili sok od jagoda ko voli , secer i ispasirane jagode malo prokuvati i ubaciti zelatin da se otopi . Skloniti sa sporeta i pustiti da se prohladi , tek onda preliti preko fila opet vratiti u frizider najmanje 3 - 4 sata da se dobro stegne . Prijatno !!!

No comments:

Post a Comment